Sunday, September 8, 2013

Nya tider?

Funderar på om jag ska starta upp bloggen igen. Fast på svenska nu (blir lite lättare att skriva). Har hänt mycket under dessa nära två år som bloggen har legat nere. Mammaledigheten tog slut för ett halvår sedan. Jag jobbar för fullt på en underbar avdelning med de bästa kollegorna man kan ha. Cecilia började på dagis i februari i år och trivs som fisken i vattnet. Hon trivs så bra att hon till och med vill gå till dagis på sina lediga dagar haha. Jag avnjuter just nu min första semester ( i september jag vet...) men jag verkar ha tur med vädret hittills i alla fall. Visserligen bara två veckor men jag ska även börja jobba 75% nu så det kommer bli riktigt bra. Vi renoverar hemma och gör äntligen i ordning Cecilias rum. Datorn som tidigare stått där inne har vi klämt in i vardagsrummet. Det funkar, men när det blir dags för fler barn så blir de nog dags för mer plats också.

I alla fall... jag funderar på att starta upp bloggen igen. Får väl kanske göra det genom att summera vad som hänt sedan julen 2011.

No comments:

Post a Comment